Hårigt bagage

En sak jag gillar med semester är att man blir helt veckovill, blev förvånad nyss att det var måndag. Bästa känslan, att släppa allt & låta varje dag bara en & samma…

Här händer inte mycket just nu men i eftermiddag blir det åter en tripp till sjukhuset med mitt ben. Inget jag ser fram mot… Smärta har fått en ny innebörd.

Idag ska det sista till Kidsen fixas, de åker till Schweiz i morgon bitti (ni som känner mig vet hur jag mår) Det ska handlas matsäck, det ska packas & inget ska glömmas.. Lillasyster tog fram en resväska förut & vad händer? Jo det är fler som vill hänga med utrikes

20120702-110705.jpg

Nu ska det dock bli lite hemmavård. Alltså… Det här med att man ska dammsuga & städa toaletter på sin semester, kan vi prata lite om det! Hur är det ens lagligt?
Kommer det INTE vara när jag blir Statsminister.

Kommentera

