Inte bara fingret

Inte nog med att jag fastnat i bilfönstret med min finger så det gick halvt av nu när jag satte mig i svärmors buss & drog igen dörren upptäckte jag att foten visst inte var riktigt inne…

AAAAAJJ! Den upptäckten hamnade oxå under kategorin Oskönt. HUR LYCKAS JAG????

Vaknade upp med smärta i hela kroppen, träningsvärk som heter duga & ont i mina händer. Jösses, tur man ska jobba sedan. Lär ju bli rena semestern mot mina 2 senaste dagar… Nu har vi iallafall varit på tippen & slängt allt bråte, klippt genomsvett men jag klagar inte – ÄNTLIGEN sommarvärme & sol ute. Måtte detta hålla i sig nu..

Innan jobbet ska jag dessutom bege mig till grannstaden för att återigen tömma mitt ben. Pain…

2 thoughts on “Inte bara fingret

Kommentera

