Fängslande serie

Ledig förmiddag innan sista p-mötet innan semesterperioderna & kvällsarbetet stundar. Har lämnat en glad Lillebror vid skolan, skolresa med klassen till Flygvapenmuséet. Matsäcken packad såklart. Allt i har valts av honom själv. Skolresor är alltid så spännande.

Kommer ihåg så väl när jag själv hade skolresor när jag var liten. Fick alltid en god matsäck med mig, ett bröd som var format som en hästsko med vallmofrön på. Det brödet åt vi ALDRIG annars så det var så lyxigt tyckte jag. Dricka hade man såklart med & en fika. Man längtade hela dagen tills det var dax att få äta den. Minns även att andra satt med kalla hamburgare med dressing & gojs i & jag kunde för mitt liv inte fatta hur man kunde äta kall hamburgare. Nä fy jag var så glad för mina lyxmackor hahaha

Har efter det varit ute med Tippex, i SOLSKEN! Kan ni tänka er… Helt otroligt, fick t.om ha på mig solglasögon. Inte illa. Frukost efter det. Andra maskinen tvätt är i gång & diskmaskinen blev precis klar. Så därför kan jag sitta med gott samvete i soffan & ha Alcatrazmaraton. Shit vad bra den serien är – LOVE!

Enda saken som saknas är en rykande, väldoftande kopp kaffe i handen.. Upptäckte igår kväll att kaffet var slut, var helt bombis på att vi hade ett paket i skåpet men icke så nu sitter man här helt kaffelös…. Vilken flopp.

Hoppas jag får kaffe på p-mötet…

4 thoughts on “Fängslande serie

    • Västgötskan: List stod jag bara ut 2-3 säsonger.. Den var ju bara helt konstig! Isbjörnar & allt möjligt 😉 Nä detta var mer i min smak. Hoppas verkligen det blir fler säsonger

Kommentera

