Nystart

Har varit ur spår ett tag men nu är jag på banan igen. Talar om kosthållningen. Har i 2 dagar gått tillbaka till hur jag åt under nästan hela förra året & det går bra!

Har stått emot godis, kakor, bullar & andra sockerfällor trots att det varit avslutning med Lillebrors klass & nu i kväll har jag haft kiosktjänstgöring i Lillasysters fotbollsförening.
Var tufft att stå emot allt gott när hungern kom ikväll men jag tog INTE EN ENDA BIT & jag klappar mig själv på axeln.

Igår gick jag inte ens ur bilen när maken stannade till på Gotthuset. Det ni…

20120612-234511.jpg

20120612-234530.jpg

I denna miljö har jag vistats i nästan 4 timmar men som sagt – jag höll ut!

20120612-234633.jpg

Detta var det enda jag höll mig till.

20120612-234738.jpg

4 thoughts on “Nystart

  1. Bra jobbat<3!!! Det bästa med livet är att man kan börja om och om och om igen… Tillslut når vi målet;-). Kraaam<3

Kommentera

