Tacksam

Idag är jag tacksam över:

* Att jag efter 21 års förhållande får så vackra & kärleksfulla sms & kärleksförklaringar

* Att jag är långledig & kan vara med när kidsen spelar i morgon fredag

* Att veckohandlingen är gjord

* Att vissa sms verkligen inte hamnade hos fel person utan kom fram till maken

* Att jag har så fina barn & härlig familj

* Att jag kunnat sitta på en uteservering & fikat på Gofika med maken utan regn & utan kyla

20120608-001917.jpg

20120608-002032.jpg

2 thoughts on “Tacksam

  1. Skrattar åt det med sms till mannen. Jag råkade ju skicka fel så det kom till min mamma istället för till min man en gång. Gud så pinsamt! Du kan ju tänka dig meddelandet! 🙂
    Kram!

Kommentera

