Toffelhjälte

Det är den andra juni idag, inte 2 november… Vill bara klargöra det. Idag har jag haft vinterjacka på jobbet, vantar på när jag var ute med Tippex & nu sitter jag med tofflor på mig. ANDRA JUNI I TELL YOU… Sinnes

Höll dessutom på att frysa ihjäl när jag var på Lillasysters fotbollsmatch. Blåste halv storm i minusgrader kändes det som. Fy tusan

Har som sagt jobbat, kollat på fotbollsmatch, handlat mat & hyrt film. Finns ju inget att glo på tv:n

20120602-222156.jpg

Dessa blev det. Ikväll har vi skrattat gott åt Poppers pingviner. Gick hem hos Lillebror.

Blir en till snart då jag inte börjar förrän klockan 12.00 i morgon. Sovmorgon – I love you

One thought on “Toffelhjälte

Kommentera

