Fullt ös

Herreguuuud! Denna dagen alltså. Klockan är redan 17.45 & jag har knappt andats idag…

Först jobb mellan 07.00-13.00, direkt till gymmet för att fördriva tiden lite innan jag skulle till nästa ställe.
Det är inte ofta detta inträffar men kan ni tänka er – jag är nöjd!!!!! Notera nu detta fölket!

20120529-174810.jpg

Det som var det bästa var att tiden stoppade mig INTE orken. Fatta känslan, jag är på väg tillbaka. Hade kunnat fortsätta ett par kilometer till minst SWEET!

Jag blev hämtad utanför gymmet av en kompis & vi åkte till… Spänningen är olidlig…….

20120529-175749.jpg

Ja det stämmer, tömma benet dax. Bara en vecka sedan sist då det var ju verkligen på tiden (ironisk om ni nu inte kunde läsa er till det)

Hann hämta Lillebror på fritids & vara hemma 20 minuter innan vi var tvungna att ge oss iväg igen. Han & hans brasslek, han spelar trumpet, spelar på årets upplaga av 6-årsyran. En uppvisning 6-års klasserna har varje vår.

Som om inte detta räckte fick jag reda på 5 minuter efter jag slutat att jag har fikat på morgondagens p-möte. Så ikväll bakar jag.

Andas var det va……

Kommentera

