Mors dag

20120527-224838.jpg

Mors dag. Har en toppen sådan. Fått så fina rosor av maken & kidsen. 15 st i olika färger – TACK MINA HJÄRTAN!

20120527-225044.jpg

Har legat på altanen & solat hela eftermiddagen. Vilken underbar dag & vilket väder – kärlek! Efter solning & dusch var det dax att åka iväg till Lillasysters fotbollsmatch. Mål gjorde hon, duktiga tjej.

20120527-225303.jpg

Väl hemkomna & med magen full av grillat blev det Mors dagsfika – gammeldags vaniljglass, hemgjord kolasås & chokladsås, grädde, maränger, färska jordgubbar, chokladpinnar & en liten kaka. Mums

Har även ringt & grattat min egna mor. Älskade mamma – du är bäst. Love you!

Till mina egna så älsklingar vill jag säga TACK för just NI kom till mig & gjorde mig till er mamma. Älskar er så! Utan er är jag ingenting.

Kommentera

