Day made in heaven

20120522-143953.jpg

Kunde inte komponerat ihop en bättre dag själv. Först prinsessdop sedan semifinal i Eurovision song contest. I’m in heaven.

Ta mig tusan nationaldag i Mialandet!

En sak är dock lite fail.. Lägga dopet en tisdag mitt på dagen, folk jobbar faktiskt. Tur man kan spela in.. Hann bara se lite men det räckte för jag skulle bli tårögd. Så söt hon är.

Var är min inbjudan förresten? Måste kommit bort i posten…. Kan inte tänka mig att det inte bjudit mig!

20120522-144043.jpg

Kommentera

