Ledig men ändå inte

Vaknade upp till en solig men ack så kall ledig fredag.
Man blev lite lurad av solen så när jag gick ut med Tippex höll jag på att frysa ihjäl.

Väl hemma efter em god frukost ihop med kidsen satte jag mig & gjorde tipspromenadfrågor. Det är klurigare än man tror…
Lillasysters fotbollslag sköter tipspromenaden här i stan varje söndag & just nu på söndag är det vår tur att ha den.

Har även storhandlat & varit på Gröna Skylten. Dessutom har jag en Tobleronekladdkaka i ugnen som vi tjejer ska mumsa på ikväll. Ska på tjejfest med vi som ska kuta Blodomloppet i slutet på maj. Kommer bli hur kul som helst!

Just det , har ju gosat med 2 små söta kattungar idag. Det är ganska farligt Ojojoj

20120518-175739.jpg

Posted in Mat

Kommentera

