Mycket nöjd!

20120516-094244.jpg

Trodde inte ens jag skulle kunna starta. Träningsvärken var enorm & på riktigt kunde jag knappt gå. På väg till starten tänkte jag ”jag skiter i’t”….

Men sedan slår träningshuvet till & när väl startskottet gick var det bara att köra.
Sprang till slut 4 av 5 km totalt, vissa ställen var helt omöjliga att springa på människor fick i vägen. Springa gick bra men så fort jag gick skrek låren så det var bara att kuta på…

20120516-094816.jpg

20120516-094900.jpg

Picknicken efter smakade som en nobelmiddag! Var mer saker i matkassen som inte hamnade på min tallrik.

Jag var nöjd när allt väl var färdigt och jag är sällan nöjd.. Siktar nu på Blodomloppet & då blir det INTE träning dagen innan. Den läxan har jag lärt mig.

Kommentera

