Glömsk… Något!

20120514-233818.jpg

Bra där Mia!
Häller upp en halv kopp kaffe när jag kommer hem från jobbet som JAG bett maken brygga. Sätter mig i soffan & upptäcker 90 min senare: ”Fan, där står mitt kaffe”

Har på senaste tiden börjat glömma så sjukt mycket saker. Vet ALDRIG var jag har telefoner, nycklar, papper etc etc

Glömmer skor & annat, riktigt irriterande.. Stressad tippar jag på men herregud – ni skulle se mig in action på jobbet när jag springer & letar efter precis ALLT.

Posted in Jag

Kommentera

