Gårdagens bravader

Fick skäll att jag uppdaterat er dåligt ang gårdagen så det är bäst att lyda..

Vi hade hur kul som helst. Varje år är man nervös innan & varje år tänker man sedan när kvällen väl är i gång att varför var jag nervös? Det är ju hur trevligt som helst!

Det enda som är synd är att det är ett helt år till nästa gång…

Klockan 17.30 begav vi oss ner till stationen. Där väntade en bil som körde oss ut på landet & till förrätten.

20120513-185341.jpg

Fick någon laxröra i en stekt potatisplätt. Jättegott. Vinet till smakade gott det med. Tog en bild för att minnas när man väl ska ha det på Gröna Skylten.

Stressa hem & började med maten. Vi hade huvudrätten. Jag lagade min fläskfilégryta med chorizo. Till den serverades en krämig potatisgratäng & en vårsallad med färska rädisor bla. Givetvis en välkomstdrink först & till maten vin.
Maten fick hem – pheeew.

20120513-185752.jpg

Tyvärr finns bara en bild på salladen. Missade att fota maten från nu. Ju mer promillehalten höjdes i kroppen desto mer glömdes fotandet bort. Illa

Hade sådan tur med efterrätten. Den skulle ätas 30 sek från oss. Trodde jag skulle behöva cykla till andra sidan stan… Där fick vi kaffe, likör & cheesecake. Mums

Strax efter 22.00 gav vi oss iväg till den gemensamma festlokalen. Där sammanstrålar alla som är med på Cykelsafarit. Välkomstdrink fick vi. Jag fick 6 st Hahahaha Bra där!

Pratade med massa härliga människor, buggade loss på dansgolvet & pussade på min älskling.

Har sagt det förr… Årets fest helt klart! Längtar redan till nästa år.

I brist på andra bilder kommer iallafall här hur jag såg ut.

20120513-190410.jpg

20120513-190435.jpg

2 thoughts on “Gårdagens bravader

  1. Vilken fin klänning!!!! Spelar väl ingen roll hur det gick med maten när du var så fin! 🙂
    Kram!

Kommentera

