Riktigt nöjd

Lägger mig äntligen i sängen. Mellan rena lakan. Heaven! Det är belöningen efter dagens slit…
Det har varit en lång dag men det som gjorts har varit ett nödvändigt ont..

Vårstädning av huset har jag ägnat mig åt idag, maken hjälpte till även han så fort han slutat jobba.

Älskar känslan när man vet det är nystädat, tänk om man kunde bevara känslan i en burk som man tog fram när man känner för’t….
Tar ju inte många dagar innan nystädatkänslan är borta..

Fönstrena tog jag ju i tisdags så de är rena de med, yeay!

Dagens bravader:

* Dammat
* Dammsugit
* Moppat golv
* Renbäddat alla sängar
* Tömt & tvättat bägge tvättkorgarna
* Gjort ren kaninburen
* Strukit & satt upp mina sommargardiner
* Vikt & lagt in alla 301 lakan som jag även tvättat & tumlat idag

Nöjd!

Kommentera

