Trädgårdsfixardax = Urk

Ledig lördag. Började bra med soligt väder men vaknade med huvudvärken från hell.
Gick ut med Tippex & åt sedan en efterlängtad frukost. Älskar äta frukost, spelar ingen till att man äter samma varje dag. Det är bara hur gott som helst!

Löste Melodikrysset of course & sedan har jag bra tagit det lugnt.

Nu när jag ska ut i trädgården & röja undrar jag en sak…. VAR ÄR SOOOOLEN?

Trädgårdsfix är det värsta jag vet. Skulle önska att Second time around (som ni hittar till höger) bodde granne med mig. Då skulle hon lätt få ta hand om min trädgård med… 😉

Fläskfilén ligger givetvis i marinad inför kvällens grillning. Ska bli mumsigt, som alltid när maken står vid grillen.

Kommentera

