Näver Änding Ståry

Ursäktar mig redan i förskott här….. FAAAAANJÄÄÄÄVLAHELVETE!

Mitt ben har högst troligtvis fyllt på sig igen. Eftersom jag inte har röntgensyn kan jag ju inte vara 100% säker men över 95%. Ser ut som förra gången men inte lika mycket än då det BARA gått 4 dygn. 4! sedan jag tömde det sist, det ”skvalpar” när jag rör på bulan. Som det är sjögång i den.

Blir verkligen så trött & nere… Är det inte benet är det halsen som spökat i 6 veckor. SUCK!  Kan man få lite medgång någongång? Det räcker nu! Känns helt hopplöst & detta ben kommer bli en lång historia… BAJS!

Så imorgon bitti ringer jag sjukhuset IGEN då. Funny. Verkligen

4 thoughts on “Näver Änding Ståry

Kommentera

