Jag överlevde

Mycket riktigt så var det fullt av vätska. Har ju förstått det men förnekat det ganska hårt. Hela bulan bara skvalpade när man rörde benet.

Så tömning blev det. Över 3 dl blodblandad vätska tömdes, inte konstigt man har haft ont.
Kan vara så att det fylls på igen & fler tömningar måste ske men har jag tur fyller det inte på sig.

Med min tur kan man lätt räkna ut vilket av alternativen det blir….

Ont gjorde det men inte värre än att jag stod ut. Skönt när det väl var klart. Bara det att benet har gjort väldigt ont hela eftermiddagen.
Smärtan har ökats på mer & mer, märks att det bråkats med ett ömtåligt område. Hoppas det vänder snart.

2 thoughts on “Jag överlevde

Kommentera

