Trött & gnällig

Har ett önskemål.. Kan jag snälla få vara lika trött på kvällen när jag ska sova som jag är när jag väl ska upp på morgnarna?
På kvällen – pigg som en mört. På morgonen – zombie.

Dagen bjuder på kortdag på jobbet för att sedan hämta Lillebror på fritids & sedan hem & fixa…
Hade tänkt att träna min halsen sätter stopp för de planerna. Har ju haft halsont i 6 veckor & trodde det äntligen var borta men nejdå! Söndagens löpning kickade igång halsbacillen igen så nu kör vi en runda till. Hoppas det är borta snart.

Nu börjar det komma ner något snöliknande oxå. Crap.

Nu kaffe!

2 thoughts on “Trött & gnällig

Kommentera

