Måndagsblues

Bara för jag skrev att det var skönt att gå utan vinterjacka igår samt att jag tog bort alla vinterjackor, mössor & vantar så är det klart att det har snöat i natt samt att det är +1 ute. Så.jävla.typiskt.

Har nu på förmiddagen ringt ett samtal jag verkligen önskat jag inte skulle behöva ringa. Ringde till sjukhuset & avdelningen där jag opererades. Bulan är större än innan samt jag misstänker starkt att det kommer behövas tömmas. Går alltid med förband på det & den korta stund jag verkligen måste vara utan som i duschen är hemsk. Den riktigt gungar när jag går, vet inte om det bara är tyngden av den eller om den är full av vätska.

På onsdag kl 09.00 ska jag vara tillbaka på sjukan & då ska de kolla in vad som händer med benet. Sa till dem att ska den tömmas krävs tunga mediciner. Här rörs det ingenting utan medicin. Då har jag fött barn så smärta har man känt på. Kan knappt nudda när jag tar på eller av mina byxor så jag vågar inte ens tänka hur det blir på onsdag. Bara tanken gör mig svimfärdig, helt ärligt.

Iallafall är det fortfarande måndag & alla mina tankar är hos Storebror. Han är & gör ett intagningsprov till gymnasiet. Sitt första-hands val så jag vet hur mycket den skolan betyder för honom. LYCKA TILL min skatt! Det kommer gå finfint & KICK ASS!

Kommentera

