Äntligen är en underdrift

Satt på jobbet & tänkte lite lätt att jag skulle ta & bestämma något med P i veckan. Har ont men det vore skönt att komma igång med rehabträning samt träna överkropp iallafall. ”pling” i mobilen & vem har messat om inte P. Glad men nervös… Visste ju inte hur det skulle kännas att börja igen. Ont har jag i benet hela tiden & bara gå känns duktigt mycket. Har jobbat i 2 dagar & det känns inte mindre för det..

Till gymmet & P satte igång mig. H.e.r.r.e.g.u.d. säger jag bara… Min kondis is gone, väck, kaputt borta. Helt slut när vi var klara, avslutade med 15 min på crosstrainern, femton!!!! Pallade knappt det. Innan dess körde vi 50 min lätt träning. Fick erkänna att jag inte ätit kolhydrater under mina 4 veckor borta från träningen & då finns det inget att hämta i musklerna. Det kände jag idag & fick allt krypa till korset & erkänna… Ooops

Benet kändes iallafall bra, vi undvek belasta det alls & jobbade bara med andra muskelgrupper. Kändes skönt att vara tillbaka i gymkläderna, en evighet sedan sist.

På väg hem åkte vi & solade solarium. Ljuger inte om jag säger det är ca 20 år sedan sist. Det är så bra & kraftiga rör så 15 minuter räcker gott & väl. Kommer bli fler gånger absolut. Extra skönt denna regniga & gråa dag. Värmde gott.

Sunpower Drop-in heter det  & är ni sugna på att sola. Åk hit vettja! Fräscha lokaler & passar perfekt då man kan hoppa in när man har tid. Länk till FB har ni HÄR Obs. Bara 5 kr eller 10 kr mottages i myntapparaten

Kommentera

