Fastan här

20120322-091928.jpg

Min morgon i bilder. Blir inte mer spännande än så. Svinhungrig då jag är fastande sedan midnatt, klara drycker är det enda jag får inta… Hurra.

Vill ni få en mjuk & len hud ska ni definitivt köpa tvålen på bilden. Den gör underverk för ditt skinn. Rivjärnet kan ni kalla mig & håret är numera svinto.

Älskar varningen på baksidan av tvålen…

20120322-092327.jpg

Notera just meningen: undvik kontakt med hjärna, hjärnhinnor & mellanörat.

Nog för att jag luftar hjärnan ibland så brukar jag inte ha ut den i duschen. Så svårt att få ut schampot ur alla veck. Numera tar jag bara ut den när jag solar…

Posted in Jag

2 thoughts on “Fastan här

Kommentera

