Here we go again liksom

Lillasyster börjar ÄNTLIGEN bli frisk efter över 2 veckor av lunginflammation & vad händer då? Jo Lillebror kontrar med världens hosta & feber. Kom igen nuuuuu för fasen….

Själv mår jag utmärkt mentalt. Träningsvärk så jag knappt kan ta på jackan & jag myser. Behövde det. Däremot har jag ont huvudet & mitt halsont is back. Crap.

P sa igår att jag troligtvis kommer få tillbaka halsontet för han märkte direkt jag stod på löpbandet att jag hade något skit kvar i kroppen fast jag inget kände. Rätt hade han oxå…

Han är duktig på vad han gör & jag rekommenderar ALLA att boka in ett pass med honom för ni kommer inte ångra er! Han finns på Medley i Mjölby! Gör’t!

Nu sitter jag & dricker min andra kopp kaffe & softar i soffan. Ska jobba kväll, 15.30-21.00. Kortpass ikväll & kortpass i morgon. Najs

One thought on “Here we go again liksom

Kommentera

