Smart. Verkligen.

Det här med att dricka 2 koppar kaffe klockan 22.00 var riktigt smart!

Klarvaken!

Tur man har Wordfeud men de flesta jag spelar mot sover misstänker jag, så dåligt. När jag behöver er.

Ligger & längtar till frukosten. Det gör jag varje kväll faktiskt. Inte för jag är hungrig utan för jag ÄLSKAR just frukost. Äter exakt samma varje dag ändå är det just det målet som är mitt favvo.

En annan sak jag tänker på är mitt skoskav. Fick det idag av mina nya stövletter. Har det så sällan & tack & lov för det.. Ont som faen gör det.

20120317-010014.jpg

Posted in Jag

Kommentera

