Borttappat

Eftersom det inte blir någon förmiddagsträning idag som jag alltid gör på lediga lördagar blev det min andra lilla lördagsvana. Melodikrysset & kaffe. Lilla pensionären i mig måste få luftas någongång ibland vet ni…

Ska vara hemma hela dagen & fixa lite här hemma. Dammsuga + moppa golv. Fixa kaninburar & dessutom försöka njuta av min lediga helg.

Kan ni fatta att jag på bara ett par dagar lyckats med konststycket att tappa bort BÅDE mitt gymkort & ICAkort! Vaaaa faaaan.

Kontrollfreak som jag är stör det mig sjukt hårt att JAG inte har koll på mina grejer. Eller… kanske någon som smyger in här på nätterna & bara tar mina kort hahaha för jag tappar inte bort saker ”försökerräddamigsjälvhär” I pressen borde den heta ”Jävlas med Mia tjuven” Håll utkik efter den grymma brottslingen.

2 thoughts on “Borttappat

Kommentera

