Bidde lite annat

Blev ingen träning. Knallade ner till gymmet med en kompis, första jag träffar på är P som frågar granskande ”Är du frisk nu?”

Eftersom jag fortfarande känner av min hals trots 10 dagars vila var det ingen ide att träna idag tyckte han. Jag är less på att inget händer men nu skickade han ner mig till hälsokostaffären.

Det bidde en sådan här istället

20120316-224645.jpg

Vi har bokat in en gymomgång på söndag om jag är bra så nu håller jag tummarna att skiten försvinner. Riktigt sugen på att få svettas lite & känna pulspåslag. Det svåra blir att inte gå på fullt utan börja lugnt…..

Kommentera

