Ändrade planer

Det blev ingen träning idag heller. 6:e dagen i rad nu… Halsont & jobb kom i vägen förra veckan så jag var laddad till tusen inför dagens gympass med P. Vad händer då? Jo halsont, huvudvärk & ont i en bihåla händer. Fuck. Vila i 2 dagar till så skiten kan försvinna ur kroppen.

Så istället för att byta om till träningskläder slank jag ner i min vuxensparkdräkt, raggsockar & gjorde hemlagade köttbullar, potatis & brunsås till familjen. Helt ärligt…. jag är en jävel på köttbullar. Borde få Nobelpriset för dem alltså. Hahaha

Nu ska jag titta på nya Maria Wärn serien som började på TV4. Spelar in den så man kan spiola reklamen. Har ni sett den? Bra eller anus?

Kommentera

